feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Monica - Mirror Lyrics and Video

Artist ,

Advertisement

Mirror Lyrics : Monica
"Mirror" is a song recorded by an American R&B singer Monica off her upcoming sixth studio album entitled "Still Standing" expected for released on March 23, 2010 under J Records.
You can enjoy Monica - Mirror video gathered from youtube. Mirror lyrics performed by Monica can be found below the video.

Monica - Mirror Video



Monica - Mirror Lyrics and Video

Mirror, mirror
Oh, oh ooh yeah, yeah

From the second I laid eyes on you
In the mirror in that dressing room
Seeing you with me I finally knew the picture was complete
I used to have my share of lonely days
Beneath the make up and the darkest shades
But ever since you came I know the meaning of true love again

It's not the bags or the trips or the clothes
It's not the fans or the sold-out shows
It's the way that you see through my soul
I'm so exposed

When I look at myself in the mirror
I don't have to feel ashamed
Now it couldn't be much clearer
I'll never have to search again

When I look at myself in the mirror
I don't even recognize
The girl ?
Cause now I sit by my side
When I look at myself in the mirror

No, nothing's ever gonna be the same
Forget the fortune, you can keep the fame
Maybe if I had to choose, you know I'd trade it every time for you
Cause this reflection that I'm staring at
Is so amazing I can't turn my back
And every time I look at you and me together, boy, I know the truth, oh

It's not the bags or the trips or the clothes
It's not the fans or the sold-out shows
It's the way that you see through my soul
I'm so exposed

When I look at myself in the mirror
I don't have to feel ashamed
Now it couldn't be much clearer
I'll never have to search again

When I look at myself in the mirror
I don't even recognize
The girl ?
Cause now I sit by my side
When I look at myself in the mirror
(I can't help it)

Now she's running from love
That's all I'm guilty of
And I don't have to search no more
Found what I'm looking for
In the mirror
In the mirror

When I look at myself in the mirror
I don't have to feel ashamed
Now it couldn't be much clearer
I'll never have to search again

When I look at myself in the mirror
I don't even recognize
The girl ?
Cause now I sit by my side
When I look at myself in the mirror

Baby I see you
Baby I see me
Hope that we could be, forever
In the mirror
In the mirror

Baby I see you
Baby I see me
Hope that we could be, forever
In the mirror
In the mirror

Monica - Mirror



Robin Thicke Ft. Estelle - Rollacoasta Lyrics and Video

Artist , ,

Advertisement

Rollacoasta Lyrics : Robin Thicke
"Rollacoasta" is a song recorded by an American R&B singer-songwriter Robin Thicke serves as second single off his fourth studio album "Sex Therapy" released in March 2010. The music video was premiered on March 19, 2010 directed by Gil Green.
You can enjoy Robin Thicke - Rollacoasta video gathered from youtube. Rollacoasta lyrics performed by Robin Thicke can be found below the video.

Robin Thicke Ft. Estelle - Rollacoasta Video



Robin Thicke Ft. Estelle - Rollacoasta Lyrics and Video

it’s fashion (x3)
It’s strobe light, it’s fashion, it’s strobe light
It’s rollacoasta!
slap me in my face, punch me in the eye.
do me how you want baby but just don’t say goodbye
tell me i’m no good, tell me i’m not right
just let me lay beside you when you fall asleep tonight

rollacoasta
trow your hands up
take me to the top
rollacoasta
up side down i never wanna stop
rollacoasta
take me to the limit till i drop
rollacoasta make you scream (make you scream alright)
make you scream, make you scream

take me back, take me back
one more time around the track
one more time just on the top let me ride with you tonight
here we go round and round twist and turn i’m HeavenBound
one more time around the track
tell me that you knowaaaaaaa (x2)

It’s fashion it’s strobe lights
it’s rollacoasta

hate me in the morning
sex me up at noon
girl have me for dinner, baby tease me with your food
get mad at me for drinkin’ shout at me to stop
but you know i’m the only one that ever hits your spot

rollacoasta
trow your hands up
take me to the top
rollacoasta
up side down i never wanna stop
rollacoasta
take me to the limit till i drop
rollacoasta make you scream (make you scream alright)
make you scream, make you scream

take me back, take me back
one more time around the track
one more time just on the top let me ride with you tonight
here we go round and round twist and turn i’m heavenbound
one more time around the track
tell me that you knowaaaaaaa (x2)

It’s fashion it’s strobelights
it’s rollacoasta

one more time (x2)

It’s fashion

take me to the edges one more time
I’ll come right down again
take me on a ride boy if you dare
you know i’m going in

rollacoasta make you scream, make you scream

rollacoasta
trow your hands up
take me to the top
rollacoasta
up side down i never wanna stop
rollacoasta
take me to the limit till i drop
rollacoasta make you scream (make you scream alright)
make you scream, make you scream

take me back, take me back
one more time around the track
one more time just on the top let me ride with you tonight
here we go round and round twist and turn i’m heavenbound
one more time around the track
tell me that you knowaaaaaaa (x2)

it’s fashion it’s strobelights it’s rollacoasta (X2)
it’s fashion, it’s strobelights, it’s…

rollacaosta make you scream, make you scream(x3)

Robin Thicke Ft. Estelle - Rollacoasta

Pearl Jam - Just Breathe Lyrics and Video

Artist ,

Advertisement

Just Breathe Lyrics : Pearl Jam
"Just Breathe" is a song recorded by American rock band Pearl Jam serves as second single off the band's ninth studio album entitled "Backspacer" released on October 31, 2009 as a double A-side along with the song "Got Some".
You can enjoy Pearl Jam - Just Breathe video gathered from youtube. Just Breathe lyrics performed by Pearl Jam can be found below the video.

Pearl Jam - Just Breathe Video



Pearl Jam - Just Breathe Lyrics and Video

Yes I understand that every life must end, aw huh,
As we sit alone, I know someday we must go, aw huh,
I’m a lucky man to count on both hands
The ones I love,

Some folks just have one,
Others they got none, aw huh,

Stay with me,
Let’s just breathe.

Practiced are my sins,
Never gonna let me win, aw huh,..
Under everything, just another human being, aw huh,
Yeh, I don’t wanna hurt, there’s so much in this world
To make me bleed.

Stay with me,
You’re all I see

Did I say that I need you?
Did I say that I want you?
Oh, if I didn’t now I’m a fool you see,
No one knows this more than me.
As I come clean.

I wonder everyday
as I look upon your face, aw huh,
Everything you gave
And nothing you would take, aw huh,
Nothing you would take,
Everything you gave.

Did I say that I need you?
Oh, Did I say that I want you?
Oh, if I didn’t now I’m a fool you see,
No one know this more than me.
As I come clean.

Nothing you would take,
everything you gave.
Hold me till I die,
Meet you on the other side.

Pearl Jam - Just Breathe

Drake Ft. The Dream - Shut It Down Lyrics and Video

Artist , ,

Advertisement

Shut It Down Lyrics : Drake
"Shut It Down" is a song recorded by Canadian rapper Drake featuring the Dream off his upcoming debut, full-length studio album "Thank Me Later" expected to be released in May 2010 on Young Money, under a joint-venture with Cash Money and distribution by Interscope. The song was produced by Tricky Steward.
You can enjoy Drake - Shut It Down video gathered from youtube. Shut It Down lyrics performed by Drake can be found below the video.

Drake Ft. The Dream - Shut It Down Video



Drake Ft. The Dream - Shut It Down Lyrics and Video

[Drake]
These girls ain’t got nothing on you
uhh, say baby I had to mention
that if you were a star you’d be the one I’m searching for
other girls they got attention
but I just always feel like there in need of something you got
obvious you're pretty
heard that your a student working weekends in the city
trying to take you out girl, hope your not too busy
and if there’s nothing wrong, got this little song
for you to get ready to
put those f-cking heels on and work it girl
let that mirror show you what your doing
put that f-cking dress on and work it kind of vicious
like somebody’s taking pictures

[Chorus]
shut it down down down
you would shut it down down down
you be the baddest girl around round round
and they notice they notice
you would shut it down down down
you be the baddest girl around round round
and they notice they notice
you would shut it, hey oh
these girls aint got nothing on you nothing on you

What you need
[The Dream]
I can be (I can be)
your everything
(who knew)
them other n-ggas
just wanna hit it but if they had it
wouldn’t know what to do with it
(and together)

[Drake & The Dream]
we shut it down down down
they know we shut it down down down
your the baddest girl around…

[The Dream]
(?)
you shut that muthf-cker down down
ice cream conversations they all want the scoop
you shut that muthaf-cker down down down
oh yeah,
yes indeed, you shut it down down
Drizzy, The American Dream

You shut that sh-t down
(down down down)
you shut it down
you shut it down
you shut it down
you shut it down
you shut it, ohh

you looking good girl
go go go get em girl,
go go go go hit em girl
go go go go go go
you shut it down

Drake Ft. The Dream - Shut It Down

Miley Cyrus - I Hope You Find It Lyrics and Video

Artist ,

Advertisement

I Hope You Find It Lyrics : Miley Cyrus
"I Hope You Find It" is a song recorded by American pop singer-songwriter Miley Cyrus for the soundtrack of upcoming 2010 American coming-of-age drama film, "The Last Song" will be premier on March 25, 2010 in Los Angeles California. The soundtrack will be released on March 23rd, 2010.
You can enjoy Miley Cyrus - I Hope You Find It video gathered from youtube. I Hope You Find It lyrics performed by Miley Cyrus can be found below the video.

Miley Cyrus - I Hope You Find It Video



Miley Cyrus - I Hope You Find It Lyrics and Video

These clouds aren't going nowhere, baby
Rain keeps coming down
I just thought I'd try to call you, baby
For you got too far outta town
And I hope that you get this message that I'm leaving for you
'Cause I hate that you left without hearing the words that I needed you to

And I hope you find it,
What you're looking for
And I hope it's everything you dreamed your life could be
And so much more

And I hope you're happy, wherever you are
I wanted you to know that
And nothing's gonna change that
And I hope you find it

Am I supposed to hang around and wait forever?
Last words that I said
But that was nothing but a broken heart talkin', baby
You know that's not what I meant
Call me up, let me know that you got this message that I'm leaving for you
'Cause I hate that you left without hearing the words that I needed you to

And I hope you find it,
What you're looking for
And I hope it's everything you dreamed your life could be
And so much more

And I hope you're happy, wherever you are
I wanted you to know that
And nothing's gonna change that
And I hope you find it
Whatever it is out there that you were missing here

And I hope you find it,
What you're looking you
And I hope it's everything you dreamed your life could be
And so much more

And I hope you're happy wherever you are
I wanted you to know that
And nothing's gonna change that
No, no, no
And I hope you find it
I hope you find it
Mmm,
Ooh.

Miley Cyrus - I Hope You Find It

Justin Bieber - Kiss & Tell Lyrics and Video

Artist ,

Advertisement

Kiss And Tell Lyrics : Justin Bieber
"Kiss And Tell" is a new song recorded by young Canadian singer Justin Bieber taken from his part 2 latter debut album "My World 2.0", expected for released on March 23rd 2010.
You can enjoy Justin Bieber - Kiss And Tell video gathered from youtube. Kiss And Tell lyrics performed by Justin Bieber can be found below the video.

Justin Bieber - Kiss & Tell Video



Justin Bieber - Kiss & Tell Lyrics and Video

yeah
j-j-j jb yeah
woaah woahh
no, noo

Now you see girl
You ain't gotta say nothing
Your lips are callin me like
They wanna do something

I feel like it gettin straight
With the things we make
A little kisses are definately
If i have a feel a thing

See you a couple times
Had a couple conversations
That you have been on my mind
That a couple observations

Like you were by a chance
You could be my chick
Play by the rules you be here
When i get..

To keep it quiet
Keep it on my heart
And when we do keep it just between us
(yeah)

I don't want to see tweet about JB
Coz only people that you know was you and me so

Baby, I know that you cool
With rockin with me
But I can't have you tellin
Everybody you got me all kissin
With your lips like this

So tell me tell me how you
Gonna kiss kiss and tell tell me
How your gonna kiss kiss and tell
Tell me how your gonna kiss me
Then tell everybody you got me kissing
With your lips girl all you gonna
Kiss and tell

Its called a date short
No o ne has to do with it
You and me girl, tellin em' were doin it

Don't need that pmg
All in our privacy
Use em' for kissin girl if you wanna ride with me

And if you wanna tell somebody
Then we can call the whole thing off
(No Problem)

We can go your way and I'll go mine
But I rather spend a little time with you (yeah)

Just keep it quiet
Keep it on my heart
And when we do keep it just between us
(yeah)

I don't want to see tweet about JB
Coz only people that you know was you and me so

Baby, I know that you cool
With rockin with me
But I can't have you tellin
Everybody you got me all kissin
With your lips like this

So tell me tell me how you
Gonna kiss kiss and tell tell me
How your gonna kiss kiss and tell
Tell me how your gonna kiss me
Then tell everybody you got me kissing
With your lips girl all you gonna
Kiss and tell

Tell said are you gonna
Kiss n tell and i said boy
You gonna kiss and tell
And i said are you gonna
Kiss and tell (yeah)

Kiss and tell(ohh)
Don't tell your homies
Don't tell you mama
Don't tell your girlfriend
Now they'll start some drama

Stay off that facebook
I'll treat you real good
You keep this private
And you can get what i get (ohh)

Baby, I know that you cool
With rockin with me
But I can't have you tellin
Everybody you got me all kissin
With your lips like this

So tell me tell me how you
Gonna kiss kiss and tell tell me
How your gonna kiss kiss and tell
Tell me how your gonna kiss me
Then tell everybody you got me kissing
With your lips girl all you gonna
Kiss and tell

woah ( kiss and tell )
woah woahh

Im not about that if
You only kiss and tell
Ohh Noo

Justin Bieber - Kiss & Tell

Janet Jackson - Nothing Lyrics and Video

Artist ,

Advertisement

Nothing Lyrics : Janet Jackson
"Nothing" is a new single recorded by an American recording artist and actress Janet Jackson finally surfaced on the internet. The track was co-produced by Jermaine Dupri and Bryan-Michael Cox serves as the first release from the soundtrack Jackson’s new movie, "Why Did I Get Married Too?" will be premier on radio this March 30th 2010.
You can enjoy Janet Jackson - Nothing video gathered from youtube. Nothing lyrics performed by Janet Jackson can be found below the video.

Janet Jackson - Nothing Video



Janet Jackson - Nothing Lyrics and Video

There’s something I wanna say
Something that I’ve been holding back
Can’t let it go another day
Let me start by saying that

Nothing, nothing,
Nothing, means more than the truth.

And truth is that I realize, love is fading from your eyes
Don’t know how it came to this, but we gonna get it fixed tonight
Cus nothing, nothing,
Nothing, is worth losing you

Tell me what could the problem be, that’s got you drinking way too much
What could it be ’bout us
Don’t you tell me not right now, I can’t let it go
(I can’t let it go, no I can’t let it go, Oh nooo)

What can I do to help you see,
That there’s no need for jealousy or insecurities
I’ll do anything you want
You can even have the password to my phone

Because nothing, nothing
Should come between us
Trust in me
Trust in me

We should cherish every moment like it’s the last
Trust in me
Trust in me

If your issues is with trust, hear me when I tell you this
No one else has shared my love, no one else has had your kiss

Nothing, nothing,
Nothing, can make me forget.

(Noooo)

Forget that you’re a good man and I know that you’ve had it hard
Cus you’re more than adequate, you’re more than I wish for

Nothing, nothing,
Nothing, can make you any less.

Tell me what could the problem be, the past is something I can’t change
It’s a brand new day
Don’t you tell me not right now, I can’t let it go
(I can’t let it go, no I can’t let it go, Oh nooo)

We’ve got to fix this, fix this right this minute
Only pure love can calm the noise
Cus baby when we give pure love
Pure love will never come back to us void

Because nothing, nothing
Should come between us
Trust in me
Trust in me

We should cherish every moment like it’s the last
Trust in me
Trust in me

Janet Jackson - Nothing

Kesha - Styrofoam Lyrics and Video

Artist ,

Advertisement

Styrofoam Lyrics : Kesha
"Styrofoam" is a song recorded by an American pop singer Kesha which has leaked on internet recently. The song disses Britney Spears saying that nobody will remember her in 10 years.
You can enjoy Kesha - Styrofoam video gathered from youtube. Styrofoam lyrics performed by Kesha can be found below the video.

Kesha - Styrofoam Video



Kesha - Styrofoam Lyrics and Video

I'm jut not my self today
Ive been thinkin way to hard
My cigarette burns down so fast
Is nothing permanent

Ive been tryin to figure out
Your love is like what it's about
What my foot is always in my mouth
Is nothing permanent

I'm freaking out, im feeling stuck
I tell myself to lighten up!

[Chorus]
Only Styrofoam lasts forever
Only styrofoam
(repeat)
Yeah!

Even you and I cant keep
stayin up all night we need some sleep
It's nothing personal
(nothing personal)
Nothing's permanent

My hair color, my favorite band
(The Rolling Stones)
The tatto, thank God I didnt get
That night i swore Id never drink again
Well, nothings permanent

I cant worry about the problems
Thats done so put it to rest
(whats done is done)

[Chorus]
Only Styrofoam lasts forever
Only styrofoam
(repeat)
Yeah!

In ten years, who will know?
Who will care bout that plane
With that guy, what's his name?
I dont know
In ten years .. Britney Spears
Britney ... who??

[Chorus]
Only Styrofoam lasts forever
Only styrofoam
(repeat)

Kesha - Styrofoam

eXTReMe Tracker