feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Belinda - En El Amor Hay Que Perdonar Lyrics and Video

Artist

Advertisement


Click Here If Belinda - En El Amor Hay Que Perdonar Video Not Working
'En El Amor Hay Que Perdonar' Lyrics - Belinda
Share On Facebook
Here is En El Amor Hay Que Perdonar Lyrics by Belinda @
lyrics-video-music.blogspot.com


Oh oe oh eo oh
Sé que fallé y te perdí
Cómo olvidar?

Y ahora grito tan fuerte!
Cómo deseo tenerte otra vez.

Oh… oe… oh… eo
En el amor hay que perdonar
Sé que algún día tú volverás
Oh… oe… oh… eo
Oh… oe… oh… eo
En el amor hay que perdonar
Sé que algún día tú volverás

Espero que no sea tarde
Y puedas volver a amarme
Verás en mi un cambio radical
Me siento con frío y pánico
Descalza en el suelo ártico
Ten compasión no me castigues más

Oh… oe… oh… eo
En el amor hay que perdonar
Sé que algún día tú volverás
Oh… oe… oh… eo
En el amor hay que perdonar
Sé que algún día tú volverás

Quiero saber de mi pecado
Eso que no me has contado
y talvez no sea verdad
El amor es arte y ensayo
hoy de tu errores yo callo
Cuando se ama hay que perdonar

Entre la sombra que ilumina el sol
Veo el reflejo de nuestro esplendor.
Owe, Owe, owe, oweeeeeeeeeee.

Sé que no es el final
Por ti siempre voy a esperar
Sé que algun dia tu volveras
oh oe oh oe

En el amor hay que perdonar
Sé que algún día tú volverás
Oh… oe… oh… eo
oh… oh… oh…

En el amor hay que perdonar
Sé que algún día tú volverás
Oh… oe… oh… eo
oh… oh… oh…

En el amor hay que perdonar
Sé que algún día tú volverás
Oh… oe… oh… eo
oh… oh… oh…

Volverás… Tu volverás.
Tu volverás.

This image may be subject to copyright.
Belinda - En El Amor Hay Que Perdonar



The Script - Hall of Fame Lyrics and Video (Ft. Will.I.Am)

Artist ,

Advertisement


Click Here If The Script - Hall of Fame Video Not Working
'Hall of Fame' Lyrics - The Script (Ft. Will.I.Am)
Share On Facebook
Here is Hall of Fame Lyrics by The Script Ft. Will.I.Am @
lyrics-video-music.blogspot.com


Girl you could be the greatest
You can be the best
You can be the king kong banging on your chest

You could beat the world
You could beat the war
You could to God go banging on his door

You can throw your hands up
You can be the crack
You can move a mountain
You can break rocks

You can be a master
Don’t wait for luck
Better get yourself and you go by yourself

Standing in the hall of fame
And the world is gonna know your name

This image may be subject to copyright.
The Script - Hall of Fame

Lil Scrappy - Love & Hip Hop Lyrics and Video

Artist

Advertisement

Click Here If Lil Scrappy - Love & Hip Hop Video Not Working
'Love & Hip Hop' Lyrics - Lil Scrappy
Share On Facebook
Here is Love & Hip Hop Lyrics by Lil Scrappy @
lyrics-video-music.blogspot.com


Smoke with a nigga cause she like it like that
She fuck with a nigga cause she like it like that
She smoke with a nigga cause she like it like that
She fuck with a nigga cause she like it like that

[Chorus]
And shawty wanna fuck everywhere that we go
And shawty wanna smoke everywhere that we go
And shawty wanna fuck everywhere that we go
And shawty wanna smoke everywhere that we go
We go, we go, we go
Everywhere that we go, we go, we go
Everywhere that we go, we go, we go
Everywhere that we go, everywhere that we go,

That ain’t my bitch but that my bitch
She roll it up, she like to smoke that shit
She listen to my problems, I think she really care
She likes to smoke and suck and fuck a nigga everywhere
She bought me shit, I buy her shit so we call it equal
And we don’t even got the night
We just say we people
That the type of shit you do when you kick it in
She like it from the back, when I’m hitting it
I’m fucking her, she sucking me
She stand up when she do it, lil shawty hands free
Switch, cause that’s the way she wanna do it
And even when we’re shopping, let shawty get to it

[Chorus]
And shawty wanna fuck everywhere that we go
And shawty wanna smoke everywhere that we go
And shawty wanna fuck everywhere that we go
And shawty wanna smoke everywhere that we go
We go, we go, we go
Everywhere that we go, we go, we go
Everywhere that we go, we go, we go
Everywhere that we go, everywhere that we go,

She can’t get enough of it, doing it out in public
She just wanna hug and suck me off just for the fuck of it
Wow, it’s stupid, ain’t she be on that drain
The crazy thang yeah, I be on the same thang
I don’t scrap the ceo hat Jamaica fuck me more
All the places that we go, we should do a video
When it’s time to take a trip
She don’t wanna call the dip
Swoop, swoop, swoop, now we …give up in the whip
She fuck me in the car, looking at the stars
Man I think I seen mars
She got a strong sex addict
Cause even when she’s watching this
She fuck me and kiss, hey

[Chorus]
And shawty wanna fuck everywhere that we go
And shawty wanna smoke everywhere that we go
And shawty wanna fuck everywhere that we go
And shawty wanna smoke everywhere that we go
We go, we go, we go
Everywhere that we go, we go, we go
Everywhere that we go, we go, we go
Everywhere that we go, everywhere that we go,

Smoke with a nigga cause she like it like that
She fuck with a nigga cause she like it like that
She smoke with a nigga cause she like it like that
She fuck with a nigga cause she like it like that

[Chorus]
And shawty wanna fuck everywhere that we go
And shawty wanna smoke everywhere that we go
And shawty wanna fuck everywhere that we go
And shawty wanna smoke everywhere that we go
We go, we go, we go
Everywhere that we go, we go, we go
Everywhere that we go, we go, we go
Everywhere that we go, everywhere that we go.

This image may be subject to copyright.
Lil Scrappy - Love & Hip Hop

Conor Maynard - Turn Around Lyrics and Video (Ft. Ne-Yo)

Artist ,

Advertisement


Click Here If Conor Maynard - Turn Around Video Not Working
'Turn Around' Lyrics - Conor Maynard (Ft. Ne-Yo)
Share On Facebook
Here is Turn Around Lyrics by Conor Maynard Ft. Ne-Yo @
lyrics-video-music.blogspot.com


Turn around, open your eyes
Look at me now
Turn around, girl I’ve got you
We won’t fall down, yeah
We can see, forever from up here, yeah
So long as we’re together
Have no fear, no fear

[Chorus]
So turn around, floating
So high you’re above the ground
Floating so high, turn around
Together, nothing can stop us now
Listen baby, turn around, floating
So high you’re above the ground
Floating so high, turn around
Together, nothing can stop us now
Turn around, turn around

Turn around, outa space we can go there now, yeah
Turn around, there’s no limit to what we found
Uh yeah
Music oh, I wanna feel it all, yeah
We’ll stay up, cause there’s no way for us
To fall, to fall

[Chorus]
So turn around, floating
So high you’re above the ground
Floating so high, turn around
Together, nothing can stop us now
Listen baby, turn around, floating
So high you’re above the ground
Floating so high, turn around
Together, nothing can stop us now
Turn around, turn around

Uh baby, we’re so high now, whoa
Till our worries end our pain right now
Oh, oh, our home is the sky now
And we’re never coming down, down, down

[Chorus]

This image may be subject to copyright.
Conor Maynard - Turn Around

Mike Will - Fightin Words Lyrics and Video (Ft. T.I., Juicy J & Trae Tha Truth)

Artist , , ,

Advertisement


Click Here If Mike Will - Fightin Words Video Not Working
'Fightin Words' Lyrics - Mike Will (Ft. T.I., Juicy J & Trae Tha Truth)
Share On Facebook
Here is Fightin Words Lyrics by Mike Will Ft. T.I., Juicy J & Trae Tha Truth @
lyrics-video-music.blogspot.com


What you talking bout hoe,
Who you talking to, nigga
What you talking bout hoe,
Who you talking to, nigga
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
What you talking bout hoe,
Who you talking to, nigga
What you talking bout hoe,
Who you talking to, nigga
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
You don’t like me nigga hit me in my face then
Got a problem when you see me nigga, say it then
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe

You’re an old nigga in a old school
I got new money and an old tube
Og’s look when I roll through
Fuck niggas ain’t beef, they toll food
I’m so cool, got a crew of hoes
And no…sushi roll,
Right after that, we hit it back
To the condo where, eat Gucci hoe
I’m stupid hoe, run through the hoe
You dream about it, I do it hoe
Ass fat, they beautiful
Throwing my stack 20’s they good to go
Niggas don’t fear me, they should though
And they can’t hear me, they would though
If they was up on my plateau
But I’m whacko, beat that hoe

All they claiming my set
I ain’t claiming no seat
All I be needing my rep
Hoe what you know about that
These niggas steady be capping
Meanwhile I flips
Chasing after they checks
What you talking bout that, bitch

What you talking bout hoe,
Who you talking to, nigga
What you talking bout hoe,
Who you talking to, nigga
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
What you talking bout hoe,
Who you talking to, nigga
What you talking bout hoe,
Who you talking to, nigga
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
You don’t like me nigga hit me in my face then
Got a problem when you see me nigga, say it then
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe

Got a rocket in the club and ain’t afraid to pop it
Nigga run your lips I put that barrel to your sockets
Haters out here hating cause that flexing never stopping
Keep that blue dream in my bomb and the hash for the toppings
That niggas all stay on me, so homie don’t play with me
I keep them bills, I keep that lean, I keep a ak with me
A real street nigga, catch me in the streets nigga
Got something to hit your chest hard
And I ain’t talking liquor
Don’t need no nigga fuck rapping
Nigga talk that shit I’m blasting
That .44 to your face bitch, it’s gonna be a closed casket
Your whole life is a storyline
You ain’t gangsters, you niggas lie
Make … cause like the…
Turn this club into the …

What you talking bout hoe,
Who you talking to, nigga
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
What you talking bout hoe,
Who you talking to, nigga
What you talking bout hoe,
Who you talking to, nigga
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
You don’t like me nigga hit me in my face then
Got a problem when you see me nigga, say it then
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe

Get the fuck out in this building
Ass hole, fuck what you feeling
Feel the 48 my wrist cause I’m killing
Pety nigga run they mouth and I’m stealing
Then I hurry a couple of niggas feel it
When I jump out the …but no ceiling
With a bitch in the back on that fuck shit
I beat it up you can tell it wouldn’t heal it
You don’t like me, what the fuck is you talking
You can …bitch it’s whatever
I don’t give a fuck you won’t get it together
…motherfucker like I was sipping
All on a nigga ass like a nigga who tripping
…get this cake
Get the whole pot and get out the fuck my way
… got a couple niggas that will…bitch I got you

What you talking bout hoe,
Who you talking to, nigga
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
What you talking bout hoe,
Who you talking to, nigga
What you talking bout hoe,
Who you talking to, nigga
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
You don’t like me nigga hit me in my face then
Got a problem when you see me nigga, say it then
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe
Bitch nigga, pump hoe, pump hoe.

This image may be subject to copyright.
Mike Will - Fightin Words

Young Buck - War Outside Lyrics and Video (Ft. Mistah FAB)

Artist ,

Advertisement


Click Here If Young Buck - War Outside Video Not Working
'War Outside' Lyrics - Young Buck (Ft. Mistah FAB)
Share On Facebook
Here is War Outside Lyrics by Young Buck Ft. Mistah FAB @
lyrics-video-music.blogspot.com


Looking for the good life
But when I look outside

Blaze up the endo, raise up the window
I can hear the shots outside, you better get low
You know, life’s a bitch cause she the shit though
I’m still trapping at the segul
Mama plan big for, son let the bricks go
Mama hit the number, daddy wonder what she hit for
My old bitch she under wanna know why we quit for
Told her I’m like you you know
Tryina get dough
I’m a dope fiend, keep my car clean, told him hit it with the grill out
Armor out the inside, and vacuum up the spilldrough
The weed too high so I still grow
Why you think I got this high as life bill for
Why you think I got 3000 white pills for
They moving real slow, I’m tryna make a mill hoe
Why the fuck you think that I ain’t left the ville for
Niggas might act like they don’t but they still know

[Hook]
Listen, you can hear the shots outside, what’s going on
I can hear the shots outside
It go blacka, blacka, blacka, niggas take cover
These bullets ain’t got no eyes but they shooting motherfucker
Hear the shots outside and be quiet
Hear the shots outside

I’m from Oakland, that’s the power rex capital
You either jacking, you trapping the may
You was rapping hoes grew up on the corner
Where they hustle in the crack or so
Where you from nigga then they say what you asking for
Late night, dice game, smoking night jane
Niggas going left, they ain’t thinking with they right brain
Rose for the baller, wine on wine sip, ..train
Flying at you niggas that you bragging bout they ice game
The shots get fired all night maine
Sitting on the news maine your homie lost his life damn
2 sides, if you ain’t doing right,
Your best friend dead, your brother doing life
Ain’t no og’s, niggas dying young bucks
Man here in life, young buck
This is a message to my young bras
Do what you gotta do to come up

[Hook]
Listen, you can hear the shots outside, what’s going on
I can hear the shots outside
It go blacka, blacka, blacka, niggas take cover
These bullets ain’t got no eyes but they shooting motherfucker
Hear the shots outside and be quiet
Hear the shots outside

Listen, the shells hit the sidewalk no bullshitting
2 bedroom projects with a full kitchen
2 blocks I got black with 2 full extensions
These niggas snitching not to mention still whipping while I’m on park
Bitch I’m on don, you pussy niggas ain’t gonna do nothing
I know you don’t mean no harm
…with the shit that came off your arm
Let my young niggas work it, I keep that work for them
We out here for a purpose and then it’s dirt for
It’s up to you if you gonna decide if it’s worth going
So …on the floor, they send a hit for
…be answering the door with my shit short
Choppa bullets hit the brick, I don’t know if it’s for me
But I still telling my bitch stay calm
Open my window I see shooters tryina shoot you out
You niggas ain’t different from me, we all gonna do it

[Hook]
Listen, you can hear the shots outside, what’s going on
I can hear the shots outside
It go blacka, blacka, blacka, niggas take cover
These bullets ain’t got no eyes but they shooting motherfucker
Hear the shots outside and be quiet
Hear the shots outside.

This image may be subject to copyright.
Young Buck - War Outside

Lloyd - Player Party Lyrics and Video (Ft. Harvey Stripes)

Artist ,

Advertisement


Click Here If Lloyd - Player Party Video Not Working
'Player Party' Lyrics - Lloyd (Ft. Harvey Stripes)
Share On Facebook
Here is Player Party Lyrics by Lloyd Ft. Harvey Stripes @
lyrics-video-music.blogspot.com


We big big money, superstars
Big big rims and the fancy cars
Hit the club so we can ball
Show who we are
Top stripes baby, and young love shawty
Making all the girls crazy
This is a player party, so come on, whoa
Come on, come on, whoa, come on

Fuego overdose, my future set, like Pinocchio
Of course, the dope …stretched
Fly from Poconos, and Aruba next
Just happy endings, ain’t no romeos or juliettes
…rugs, inside the penthouse suit,
The benz a pearl color, can say it’s heavenly
Dumier luggage, see the L and V
7 nights set the world, wanna see the 7 seas
I know, I know, papa …louie the 13th
Sirock and patron
My chick lou b …red as a tomato
Just the weather and time zone…

We big big money, superstars
Big big rims and the fancy cars
Hit the club so we can ball
Show who we are
Top stripes baby, and young love shawty
Making all the girls crazy
This is a player party, so come on, whoa
Come on, come on, whoa, come on

Pop the rubber bands, hunned g’s to stunt
The coop doors go up like a sneaker tongue
Since the bunnies find us on a easter hunt
Life’s wonderland, no…
Fly as helium, rockstar life
5 star suit, 5 star wife
Front door edening, party all night
Ball all seasons, that’s harv stripes
I know, I know, swagger is from mars dome
Caesar’s palace and now it’s crabs at the Bellagio
Hangovers gone faster than Gallardos
My garage is the car show, talk to them

We big big money, superstars
Big big rims and the fancy cars
Hit the club so we can ball
Show who we are
Top stripes baby, and young love shawty
Making all the girls crazy
This is a player party, so come on, whoa
Come on, come on, whoa, come on.

This image may be subject to copyright.
Lloyd - Player Party

Lady GaGa - Nothin’ On But The Radio Lyrics and Video

Artist

Advertisement


Click Here If Lady GaGa - Nothin’ On But The Radio Video Not Working
'Nothin’ On But The Radio' Lyrics - Lady GaGa
Share On Facebook
Here is Nothin’ On But The Radio Lyrics by Lady GaGa @
lyrics-video-music.blogspot.com


I’m calling cause I need you.
You know I need you so desperately.
You know how bad I can get,
And you know, how good I can be.

I’m calling just to tell you,
Get here and I’ll make it worth your while.
I can make you some food.
Boy, and then I can make you smile.

‘Cause I’ve got nothing on but the radio,
And I’ve got nothing on for tonight.
(Nothing) Nothing on but the radio,
And I’m tuned into your station tonight,
With me tonight.

You better get here soon,
Or you know what I will do.
Got too much time on my hands.
Wait ’til I get my hands on you.

‘Cause I’ve got nothing on but the radio,
And I’ve got nothing on for tonight.
(Nothing) Nothing on but the radio,
And I’m tuned into your station tonight,
With me tonight.

When you get here, boy, we can dance.
Our hands on the headboard, it’s our defense.
I’ve turned the lights down low,
And I’ve got nothing on but the radio.

Got too much time on my hands.
Wait ’til I get my hands on you.

‘Cause I’ve got nothing on but the radio,
And I’ve got nothing on for tonight.
(Nothing) Nothing on but the radio,
And I’m tuned into your station tonight,
With me tonight.

Oh-Oh-Oh
I’ve got nothing on but the radio,
And I’ve got nothing on for tonight.
(Nothing) Nothing on but the radio,
And I’m tuned into your station tonight,
With me tonight.

This image may be subject to copyright.
Lady GaGa - Nothin’ On But The Radio

Rob Cantor - Shia Labeouf Lyrics and Video

Artist

Advertisement


Click Here If Rob Cantor - Shia Labeouf Video Not Working
'Shia Labeouf' Lyrics - Rob Cantor
Share On Facebook
Here is Shia Labeouf Lyrics by Rob Cantor @
lyrics-video-music.blogspot.com


You’re walking in the woods.
There’s no one around,
And your phone is dead.
Out of the corner of your eye you spot him,
Shia Labeouf.

He’s following you
About 30 feet back.
He gets down on all fours and breaks into a sprint.
He’s gaining on you.
Shia Labeouf.

You’re looking for your car,
But you’re all turned around.
He’s almost upon you now
And you can see there’s blood on his face!
My god, there’s blood everywhere!

Running for your life
(From Shia Labeouf.)
He’s brandishing a knife.
(It’s Shia Labeouf.)
Lurking in the shadows
Hollywood superstar Shia Labeouf.
Living in the woods,
(Shia Labeouf.)
Killing for sport,
(Shia Labeouf.)
Eating all the bodies
Actual, cannibal Shia Labeouf.

Now it’s dark and you seem to have lost him,
But you’re hopelessly lost yourself.
Stranded with a murderer,
You creep silently through the underbrush.
A-ha! In the distance,
A small cottage with a light on.
Hope!
You move stealthily toward it,
But your leg! AH! It’s caught in a bear trap!

Gnawing off your leg,
(Quiet, quiet.)
Limping toward the cottage,
(Quiet, quiet.)
Now you’re on the doorstep,
Sitting inside, Shia Labeouf.
Sharpening an ax,
(Shia Labeouf.)
But he doesn’t hear you enter,
(Shia Labeouf.)
You’re sneaking up behind him.
Strangling superstar Shia Labeouf.
Fighting for your life with Shia Labeouf,
Wrestling a knife from Shia Labeouf,
Stab it in his kidney.
Safe at last from Shia Labeouf.

You limp into the dark woods,
Blood oozing from your stump leg.
But you have won.
You have beaten Shia Labeouf.

This image may be subject to copyright.
Rob Cantor - Shia Labeouf

Ruby Summer - Just A Girl Lyrics and Video

Artist

Advertisement


Click Here If Ruby Summer - Just A Girl Video Not Working
'Just A Girl' Lyrics - Ruby Summer
Share On Facebook
Here is Just A Girl Lyrics by Ruby Summer @
lyrics-video-music.blogspot.com


The day you met me
There were stars in your eyes
You said you’ve never seen an angel before
You were enraptured
Your heart was hypnotized
So bewitched like never before

I let you in
I opened my door
Let you kiss me
We slept on my floor
You gave me roses
Did all the right things
I shared all my secrets and told you my dreams
So where have you gone?

You put your love all over me
Made me believe I was queen of the world
You said you couldn’t get enough of me
‘Till you found out
That I’m just a girl

The lights are off the make up’s gone
Am I just too real to keep your eyes on?
You put your love all over me
Now you can see that I’m just a girl

You said ‘I love you’
Before you knew who I was
You fell in love with the idea of me
I tried to tell you
You know I got real flaws
I’m not a goddess
Or a
Fantasy

I let you in
Gave you a chance
Thought you were more than just a boy in a band
And now it’s over
You left in a heartbeat
It’s all just a nightmare I had in my sleep
Oh where have you gone?

You put your love all over me
Made me believe I was queen of the world
You said you couldn’t get enough of me
‘Till you found out that I’m just a girl

The lights are off the make up’s gone
Am I just too real to keep your eyes on?
You put your love all over me
Now you can see that I’m just a girl

I can’t keep reliving those days
Wondering what I did wrong
All I did was be myself
And your still gone

Your still gone

You put your love all over me
Made me believe I was queen of the world
You said you couldn’t get enough of me
‘Till you found out that I’m just a girl

You put your love all over me
Made me believe I was queen of the world
You said you couldn’t get enough of me
‘Till you found out that I’m just a girl

The lights are off the make up’s gone
Am I just too real to keep your eyes on?
You put your love all over me
Now you can see that I’m just a girl

Now you can see that I’m just a girl

Now you can see that I’m just a girl

This image may be subject to copyright.
Ruby Summer - Just A Girl

eXTReMe Tracker