feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

"Someone Like You" Lyrics - Adele

Artist

Advertisement

Someone Like You : Adele


Adele - Someone Like You Video
Click Here If Adele - Someone Like You Video Not Working


Here is Someone Like You Lyrics by Adele @
lyrics-video-music.blogspot.com


Adele - Someone Like You Lyrics and Video

I heard, that your settled down.
That you, found a girl and your married now.
I heard that your dreams came true.
Guess she gave you things, I didn't give to you.

Old friend, why are you so shy?
It ain't like you to hold back or hide from the lie.

I hate to turn up out of the blue uninvited.
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I'd hoped you'd see my face & that you'd be reminded,
That for me, it isn't over.

Nevermind, I'll find someone like you.
I wish nothing but the best, for you too.
Don't forget me, I beg, I remember you said:-
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead"
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead, yeah.

You'd know, how the time flies.
Only yesterday, was the time of our lives.
We were born and raised in a summery haze.
Bound by the surprise of our glory days.

I hate to turn up out of the blue uninvited,
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I'd hoped you'd see my face & that you'd be reminded,
That for me, it isn't over yet.

Nevermind, I'll find someone like you.
I wish nothing but the best for you too.
Don't forget me, I beg, I remember you said:-
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead", yay.

Nothing compares, no worries or cares.
Regret's and mistakes they're memories made.
Who would have known how bittersweet this would taste?

Nevermind, I'll find someone like you.
I wish nothing but the best for you too.
Don't forget me, I beg, I remembered you said:-
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead"

Nevermind, I'll find someone like you.
I wish nothing but the best for you too.
Don't forget me, I beg, I remembered you said:-
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead"
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead, yay yeh yeah

This image may be subject to copyright.
Adele - Someone Like You

Share On Facebook

Follow me on Twitter Lyrics & Video



"Stay Strong" Lyrics - RL (Of Next)

Artist

Advertisement

Stay Strong : RL (Of Next)


RL (Of Next) - Stay Strong Video
Click Here If RL (Of Next) - Stay Strong Video Not Working


Here is Stay Strong Lyrics by RL (Of Next) @
lyrics-video-music.blogspot.com


RL (Of Next) - Stay Strong Lyrics and Video

we've been here a long enough time
to know hate rains down from time to time
but our love is like an umbrella
under which you can stand with me if you like
i'll protect you from the storm
all you gotta do is come on home
cos they don't wanna see us happy
so they try to break us apart
they don't understand it
don't know what love is
don't they know you have my heart?

ain't no how (ain't no how), ain't no way (ain't no way)
no matter what they say i ain't gone change
baby i'm right here (i'm right here), it's ok (it's ok)
we'll find a way to make it don't be afraid
(all you gotta do)
just hold on to me, hold on to me
hold on to me, hold on to me
baby hold on tight
we'll make it through the night
hold on to me, hold on to me
hold on to me, hold on to me
storm could only last so long
we just gotta stay strong
hold on

we've been there, here before
truthfully we'll be here some more
i hear them whisper, watch them stare
but i don't care as long as you're near
they don't wanna see us happy
so they try to break us apart
they don't understand it
don't know what love is
don't they know you have my heart?

This image may be subject to copyright.
RL (Of Next) - Stay Strong

Share On Facebook

Follow me on Twitter Lyrics & Video

"Get it Right" Lyrics - Glee

Artist

Advertisement

Get it Right : Glee


Glee - Get it Right Video
Click Here If Glee - Get it Right Video Not Working


Here is Get it Right Lyrics by Glee @
lyrics-video-music.blogspot.com


Glee - Get it Right Lyrics and Video

what have i done?
i wish i could run,
away from this ship going under
just trying to help
hurt everyone else
now i feel the weight of the world is on my shoulders

what can you do when your good isn't good enough
and all that you touch tumbles down?
cause my best intentions
keep making a mess of things,
i just wanna fix it somehow
but how many times will it take?
oh, how many times will it take for me to get it right, to get it right?

can i start again, with my fate shaken?
cause i can't go back and undo this
i just have to stay and face mistakes,
but if i get stronger and wiser, i'll get through this

what can you do when you're good isn't good enough?
and all that you touch tumbles down?
cause my best intentions keep making a mess of things,
i just wanna fix it somehow
but how many times will it take?
oh, how many times will it take for me to get it right?

so i throw up my fists, throw a punch in the air,
and accept the truth that sometimes life isn't fair!
yeah, i'll send down a wish and i'll send up a prayer
and then finally someone will see how much i care

what can you do when you're good isn't good enough?
and all that you touch tumbles down?
cause my best intentions keep making a mess of things,
i just wanna fix it somehow
but how many times will it take?
oh, how many times will it take for me to get it right?

This image may be subject to copyright.
Glee - Get it Right

Share On Facebook

Follow me on Twitter Lyrics & Video

"Sarah Smiles" Lyrics - Panic At The Disco

Artist

Advertisement

Sarah Smiles : Panic At The Disco


Panic At The Disco - Sarah Smiles Video
Click Here If Panic At The Disco - Sarah Smiles Video Not Working
Here is Sarah Smiles Lyrics by Panic At The Disco @
lyrics-video-music.blogspot.com


Panic At The Disco - Sarah Smiles Lyrics and Video

met on a tuesday and it felt like fate,
called your phone, spoke for hours, dared to breathe the word soulmate
when our eyes met across the bar i never doubted how far we could get
throwing stones in the ocean, becoming one in the sand you mad me feel alive

your radiance astounds me more than once in a while
you hold me up and never let me down
your eyes search my soul for mile after mile
never frown never frown

sarah smiles, oh sarah smiles
you’ll never escape the spell
when sarah smiles, oh sarah smiles
the whole world can tell
oh sarah smiles, sarah smiles
she lights up my skies
sarah smiles oh how she smiles
you see it in her perfect eyes

come home every day and find my own place beside you
fitting together so well, like one, i’m inside you
every hour apart, every hour away
in my heart and my mind, forever you stay
oh sarah you turned things around when life was so weary
injected me with hope when outlook was dreary
sarah my darling, who knew true love existed
i knew exactly what i had been missing the moment you kissed me

sarah smiles, oh sarah smiles
you’ll never escape the spell
when sarah smiles, oh sarah smiles
the whole world can tell
oh sarah smiles, sarah smiles
she lights up my skies
sarah smiles oh how she smiles
you see it in her perfect eyes

now you know how it is, the feelings evoked
by sarah my lovely, you keep the fire in me stoked
take you in my arms and feel the warmth of your touch
oh sarah my sweetheart, my one and my all
i just want you to know, i love you so much

This image may be subject to copyright.
Panic At The Disco - Sarah Smiles

Share On Facebook

Follow me on Twitter Lyrics & Video

"Time Stood Still" Lyrics - Claude Kelly

Artist

Advertisement

Time Stood Still : Claude Kelly


Claude Kelly - Time Stood Still Video
Click Here If Claude Kelly - Time Stood Still Video Not Working


Here is Time Stood Still Lyrics by Claude Kelly @
lyrics-video-music.blogspot.com


Claude Kelly - Time Stood Still Lyrics and Video

i remember where i was i remember what i had on (woah)
and i still recall what i find when i got the phone call (woah)
i assumed it was you telling me you were running late
like you always are baby
but i could hear through the tone in your voice that something was wrong
thats when you said baby listen close you, you and me are over
dont feel the same anymore, so i gotta know woahh

there was a moment when time stood still
totally frozen everything broken and it kills
and i think that it always will
(?) the moment when time stood still
totally speechless hard to believe that its real
yeah time stood still

i remember part of me saying that i wanna see you (woah)
of the part kinda bitter saying i dont really need you (hoahh)
and the tears didnt come i was numb i was paralyzed
like a deer in headlights
its gunna take a minute, and one day ill be over you
but today will always be

be the moment that time stood still
totally frozen everything broken and it kills
and i think that it always will
(?) the moment when time stood still
totally speechless hard to believe that its real
yeah time stood still

somethings you never forget no no
well this is a memory that will live on
(?) the moment that time stood still
totally frozen everything broken and it kills
and i think that it always will
(?) the moment when time stood still
totally speechless hard to believe that its real
yeah time stood still

i remember where i was i remember what i had on (woah)
and i still recall what i found when i got the phone call

This image may be subject to copyright.
Claude Kelly - Time Stood Still

Share On Facebook

Follow me on Twitter Lyrics & Video

"Keep it on Da Low" Lyrics - Dolla Boy (Ft. Ludacris)

Artist ,

Advertisement

Keep it on Da Low : Dolla Boy


Dolla Boy - Keep it on Da Low Video (Ft. Ludacris)
Click Here If Dolla Boy - Keep it on Da Low Video Not Working


Here is Keep it on Da Low Lyrics by Dolla Boy Ft. Ludacris@
lyrics-video-music.blogspot.com


Dolla Boy - Keep it on Da Low Lyrics and Video (Ft. Ludacris)

pop it .. the car take it to the crib,
take off all your clothes, show me what it is,
keep it on the da low, keep it on da low,
nobody has to know, baby keep it on the low.
i got the train, no i got the .. don’t say shh
after put it down, just keep it on da low
keep it on da low, nobody has to know
baby keep it on da low, low, low.

closing in my eyes s. …windows low ..next to me..
and she don’t know that i know that she’s a freak
she act to .., she’s going down, i’m sitting ..
..first but i’m picking .. in my soul, haters in my vision,
where my car .. i need a .. clean my ..
i don’t want see ya, all i need to see is some b*tches
and ask them what’s the business and ask them where they ..
ya we’re gonna drop it off, after that i drop it off
…why they never took it shot it us, when i’m in the kitchen
guarantee that is lock it off, see me with your chick and guarantee
that i’m knocking hore.

chorus:
pop it .. the car take it to the crib,
take off all your clothes, show me what it is,
keep it on the da low, keep it on da low,
nobody has to know, baby keep it on the low.
i got the train, no i got the .. don’t say shh
after put it down, just keep it on da low
keep it on da low, nobody has to know
baby keep it on da low, low, low.

tell that p*ssy to .. it , they count my hood ..
you keep on .. receive it, i keep on runnin back
you open doors for, you really respect that home
i clear the floors for get ready ..
so i bust that shit while open, then i leave the smoke and
you hope that it won’t broke down
but after my dick is spoken i make em disappear like hocus pocus..
yeah, i’m a damn magician so all you bastards listen,
b*tch … the perfume you don’t need a damn permission,
i’ma get up in a maserati blowing up in a .. a private ..
..your woman on a private .. i’ma gonna ..to the condoms spot
she don’t get out and get em, they show come put and …
‘cause i’ma tell em if she’s willin’ b*tch.

[chorus:]
twenty six centuries of the ground
two from being scakes, area called …
says she .. and come to see me
meet and meet ..f*ck would she made it to the ..
i told that b*tch …
blowing up my ….

This image may be subject to copyright.
Dolla Boy - Keep it on Da Low

Share On Facebook

Follow me on Twitter Lyrics & Video

"Nothing Like It" Lyrics - J. Cole

Artist

Advertisement

Nothing Like It : J. Cole


J. Cole - Nothing Like It Video
Click Here If J. Cole - Nothing Like It Video Not Working


Here is Nothing Like It Lyrics by J. Cole @
lyrics-video-music.blogspot.com


J. Cole - Nothing Like It Lyrics and Video

yeah, pistol pete flow, smoke like a swisha sweet blow
cole world, get ya pea coat
rappers got no point, n-ggas miss the free throws so
ain’t no mystery why there picking me for
i’ve been hot since ’97, i aint mr cee though
i am mr nc boy, with the pen destroy any emcee boy
i’m skinny, didn’t eat so i’m hungry like a hostage
finally seeing money so it’s funny how they eyes lit
surprise its, that n-gga that you should have been on
i handed you n-ggas my demo, dawg i couldn’t get on
one time for my city bitch i’m putting it on
like a condom when i’m with your girl, ballin’ like it’s intramural
back in school, hoopin’ to impress the girls
we was young and disconnected from the rest of world
i reminsce on andrea, eh, god bless ya girl
she used to let me sit in class and caress her curves
help a n-gga get through puberty, the lessons learned
from her, wasn’t nothing like it
we passed notes, she read minds like a f-cking psychic and write back
i was the class clown, i told jokes and hope she liked that
rode the bus home and wonder how it be to pipe that
if i was just a little faster i know i could have smashed her
but was just a virgin, couldn’t make it past flirting
now i’m taking baths with there naked ass jerkin
make it last forever playing in the background
you can that as whatever i was laying that down
she gon hat emy ass forever, i aint gon bring her back round
but hold up, what you expect it, how you feeling all neglected?
sending all them texted spillin on your dresses
we knew just what this was before i was feeling on your breast’es
i never disrespected, i’m clever n-gga check it
i tried to warn these women, guess they never get the message
this is cole, aint nothing like it
so girls don’t wanna f-ck him, now they wanna f-ckin’ like him
and hope you f-ckin’ wife him

yeah, nuttin’ like him
yeah, ooh, yeah, oh

aint no other, aint no other n-ggas
a-aint no, aint no other n-ggas f-cking with me
rappers throwin’ jabs but it feel like nothing hit me
fake n-ggas, snake n-ggas i think something bit me
scratch that, can’t impersonate perfection man
but i can school you, this here is the lesson plan
now uh uh, some of y’all comparing me
either you blind as hell or either you just don’t care to see
don’t make me pull the trigger i think you n-ggas is daring me
go f-ck around and get your favourite rapper embarrassed, see
i’m the supplier of that fire and the kerosene
don’t wanna make a scene, those aint no shots fired
just know the shit that i’m dropping, take you a lot higher
these n-ggas bitches on the low, they mrs doubtfire
how can you doubt fire, man if you brave enough then come put it out sire
the south by your side, this the mouth for your eyes
you n-ggas spit it with no one to vouch for your lies
i spit it how you see it, but aint had the words to say it
i spit it how you think it but aint had the balls to speak it
i put it out, sit around and let the world critique it
until the fans up on it early like a n-gga leaked it
just know you f-cking with the best, this be our little secret
until the world find out and then y’all gotta shed me
til then just know theres nothing like him and theres nothing near me
yeah you f-cking hear me
yeah, yeh

This image may be subject to copyright.
J. Cole - Nothing Like It

Share On Facebook

Follow me on Twitter Lyrics & Video

"Can I Get Wit Ya" Lyrics - Notorious B.I.G. (Ft. J.Cole)

Artist ,

Advertisement

Can I Get Wit Ya : Notorious B.I.G.


Notorious B.I.G. - Can I Get Wit Ya Video (Ft. J.Cole)
Click Here If Notorious B.I.G. - Can I Get Wit Ya Video Not Working


Here is Can I Get Wit Ya Lyrics by Notorious B.I.G. Ft. J.Cole@
lyrics-video-music.blogspot.com


Notorious B.I.G. - Can I Get Wit Ya Lyrics and Video (Ft. J.Cole)

another day in the ghetto
one look outside i’m already upset yo
it look about a hundred-and-two
it’s a saturday and biggie ain’t got nuttin to do
uhh, i’m intrrupted by a phone ring
sometimes i wish i never got the motherf-ckin thing
“hello hello? can i speak to biggie?”
yo who dis? “taisha” yo call back, i’m busy
why don’tcha hit me on the box a little later
washed up, got dressed, hits the elevator
steps out it’s the same old scene
dopefiend, crackfiend, eyewitness news team
i seen a honey with a butt lookin butter soft
i know she looks much better with them clothes up off
sittin all thick, with the ruby red lipstick
that’s the one i gotta get with

can i get wit’cha, can i get wit’cha
can i get wit’cha, can i get wit’cha
“why you wanna get with me?”
cause you got a big b-u-t, t, see
can i get wit’cha, can i get wit’cha
can i get wit’cha, can i get wit’cha
“why you wanna get with me?”
cause you got a big b-u-t, t

i’m tryna get with ya girl, i aint even goin’ stunt
miss fat booty, man i seen it from the front
i mean that shit was pumped, had me fiendin’ from the jump
and that ass was right, shit would make a fag look twice
so i approach like “shawty , whats good with cha?”
n-gga was hopin’ to go back to the hood with ya
and yeah i see them other n-ggas tryna look at cha
wouldn’t slang the thing right even if they could get ya
me i’m from the ville where we learn how to mack well
and you gon’ yell when i hit it from the back well
take you to the crib and throw on a little maxwell
grab a condom know cause, shit, i don’t know you that well
haa, was f-cking with that
far from hater but see dem brothers was wack
so don’t you worry bout them mean muggin’ girl
i’m tougher than that
and n-ggas mad cause this light skinned brotha is back
i’m sayin’ though

stripes on the polo
on the late night, f-cking your wife on the low low
my pipe like a pogo stick, no homo
no ice but i’m cold though
cologne on my nuts in case she might wanna go low
i’m from the ville where n-ggas fight for the dolo
so think twice or take the same advice from the fo’fo’
me running to popo and muthaf-ckin’ no go
a carolina n-gga, i’m the muthaf-ckin logo
shit, fly as hell on my ozone shit
disrespect me n-gga you could get your cornroll split
and that goes for you too, i’m on my bono shit
n-ggas got no delivery thats that digiorno shit
i got porno chicks callin’, i still neglect them n-gga
i’m about my money like a bill collector
for you slow n-ggas i put it more in laymans
if you aint talkin’ money its a foreign language
but uh, shawty can i get wit cha

can i get wit’cha, can i get wit’cha
can i get wit’cha, can i get wit’cha
“why you wanna get with me?”
cause you got a big b-u-t, t, see
can i get wit’cha, can i get wit’cha
can i get wit’cha, can i get wit’cha
“why you wanna get with me?”
cause you got a big b-u-t, t

This image may be subject to copyright.
Notorious B.I.G. - Can I Get Wit Ya

Share On Facebook

Follow me on Twitter Lyrics & Video

"Young Forever" Lyrics - The Ready Set

Artist

Advertisement

Young Forever : The Ready Set


The Ready Set - Young Forever Video
Click Here If The Ready Set - Young Forever Video Not Working


Here is Young Forever Lyrics by The Ready Set @
lyrics-video-music.blogspot.com


The Ready Set - Young Forever Lyrics and Video

we'll be young forever
we'll be young forever

we can be like prisinors yeah
and we can be alone
or we can make a mess like no one knows
and risk it on our own

spendin' the money that we dont have
cuz we dont get our owe
livin' like kings with broken strings
and our face down to the floor
livin' with our headphones up
we got sound and thats enough
nobody can touch us
and we run and we run and we run

hey hey we'll be young forever
we'll be young forever till forever stops

were singin' hey hey we'll be young forever
tonight will last forever till our bodies drop

we can run through the night
got our name up in the sky
got the music on our side
aint no body gunna catch us!
singin' hey hey we'll be young forever
on the world forever and we'll never stop

look at us look at us we'll take the world by surprise
million dollar- mind set in place you can see it in our eyes
everything heres ours so come take your side
living like kings with broken strings
and the beats so symphasized

we can turn the speakers up
cause we got sound and thats enough

nobody can touch us
and we run and we run and we run

hey hey we'll be young forever
we'll be young forever till forever stops

we're singin' hey hey will be young forever
tonight will last forever
till our bodies drop
we can run trough the night
got our names up in the sky
got the music on our side
aint no body gunna catch us!
singin' hey hey we'll be young forever
on the world forever and will never stop

ohoah ohoah
we gonna rule the world tonight
ohoah ohoah
that we gotta prove ourselfs tonight (?)
tonight will last forever till our bodys drop

hey hey we'll be young forever
we'll be young forever till forever stops

were singen hey hey we'll be young forever
tonight will last forever
till our bodies drop
we can run trough the night
got our names up in the sky
we can run run run away
aint no body gunna catch us

singin' hey hey we'll be young forever
on the world forever and we'll never stop

we can run, run, run away
we can run, run, run away

This image may be subject to copyright.
The Ready Set - Young Forever

Share On Facebook

Follow me on Twitter Lyrics & Video

eXTReMe Tracker