feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Shakira - Waka Waka Lyrics and Video

Artist ,

Advertisement

Waka Waka Lyrics : Shakira
"Waka Waka" is a song performed by Colombian singer-songwriter, Shakira for the FIFA World Cup 2010 which is scheduled between 11 June and 11 July 2010 in South Africa. The official song for FIFA World Cup 2010 is a samples from African song, Zangalewa that keeps african voices in the chorus. She will participate for the opening concert in June 2010 and also for the final tournament of FIFA World Cup 2010.
You can enjoy Shakira - Waka Waka video gathered from youtube. Waka Waka lyrics performed by Shakira can be found below the video.

Shakira - Waka Waka Video



Shakira - Waka Waka Lyrics and Video

You’re a good soldier
Choosing your battles
Pick yourself up
And dust yourself off
Get back in the saddle
You’re on the front line
Everyone’s watching
You know it’s serious
We’re getting closer
This isn’t over

The pressure’s on; you feel it
But you got it all; believe it
When you fall, get up, oh oh
And if you fall, get up, eh eh
Tsamina mina zangalewa
Cause this is Africa
Tsamina mina eh eh
Waka waka eh eh
Tsamina mina zangalewa
This time for Africa

Listen to your god; this is our motto
Your time to shine
Don’t wait in line
Y vamos lyricsmusicvideo.blogspot.com por todo
People are raising their expectations
Go on and feel it
This is your moment
No hesitation

Today’s your day
I feel it
You paved the way,
Believe it
If you get down
Get up oh, oh
When you get down,
Get up eh, eh

Tsamina mina zangalewa
This time for Africa
Tsamina mina eh eh
Waka waka eh eh
Tsamina mina zangalewa
Anawa aa
Tsamina mina eh eh
Waka waka eh eh
Tsamina mina zangalewa
This time for Africa

Waka Waka mp3 zshare rapidshare mediafire filetube 4shared usershare supload zippyshare by Shakira  collected from Wikipedia



Kesha - Boy Like You Lyrics and Video

Artist ,

Advertisement

Boy Like You Lyrics : Kesha
"Boy Like You" is a song recorded by Ke$ha leaked recently on youtube rumored to be a include on her upcoming new album. The song was produced by James Gamsdon.
You can enjoy Kesha - It Must Be video gathered from youtube. Boy Like You lyrics performed by Kesha can be found below the video.

Kesha - Boy Like You Video



Kesha - Boy Like You Lyrics and Video

[Intro]
What do I do with a boy like you.
L-like you. What do I do with you. (Oh!)
What do I do with a boy like you.
(What do I do with a boy like you. L-like you.)

[Verse 1]
I know you know.
Im wrapped around your finger.
Youre so, youre so.
Beautiful and dangerous.
Hot and cold.
Dont you see the light, boy.
I could blow your mind, boy.
Let me be your new toy.
I do what I want and I get what I want when I want it, w-want it, w-want it.
Im not gonna stop til I get what you got til I got it, g-got it, g-got it.

[Chorus]
What do I do with a boy, with a boy like you.
Got me lost, got me hooked.
Now Im so confused.
Was this apart of your plan?
I dont really understand.
What to do, what to do with a boy like you. (Oh!)
With a boy like you. (Oh!)
With a boy like you.

[Verse 2]
Im gonna win.
Boy, your game is over.
Try to play.
But youre down 10-1.
Keep the change.
________________.
You wont know what hit cha.
Youre not fooling anyone.
I do what I want and I get what I want when I want it, w-want it, w-want it.
Im not gonna stop til I get what you got til I got it, g-got it, g-got it.

[Chorus]
What do I do with a boy, with a boy like you.
Got me lost, got me hooked.
Now Im so confused.
Was this apart of your plan?
I dont really understand.
What to do, what to do with a boy like you.
What do I do with a boy like you.
L-like you. What do I do with you. (Oh!)
L-like you. What do I do with a boy like you.
What do I do with a boy like you.
Like you. What do I do with you. (Oh!)
L-like you. What do I, w-what do I do.

[Chorus]
What do I do with a boy, with a boy like you.
Got me lost, got me hooked.
Now Im so confused.
Was this apart of your plan?
I dont really understand.
What to do, what to do with a boy like you.
What do I do with a boy, with a boy like you.
Got me lost, got me hooked.
Now Im so confused.
Was this apart of your plan?
I dont really understand.
What to do, what to do with a boy like you.

What do I do with a boy like you.
L-like you. What do I do with you. (Oh!)
With a boy like you. (Oh!)
What do I do with a boy like you.
L-like you. What do I do with you. (Oh!)
With a boy like you. (Oh!)
With a boy like you. (Oh!)
With a boy, with a boy like you.

Boy Like You mp3 zshare rapidshare mediafire filetube 4shared usershare supload zippyshare by Kesha collected from Wikipedia

Glee - Burning Up Lyrics and Video

Artist

Advertisement

Burning Up Lyrics : Glee
"Burning Up" is a song recorded by Glee Cast and sung by Jesse featured on the fifteenth episode of the American television series Glee, "The Power of Madonna" premiered on the Fox network on April 20, 2010.
You can enjoy Glee - It Must Be video gathered from youtube. Burning Up lyrics performed by Glee can be found below the video.

Glee - Burning Up Video



Glee - Burning Up Lyrics and Video

Don’t put me off ’cause I’m on fire
And I can’t quench my desire
Don’t you know that I’m burning up for your love
You’re not convinced that that is enough
I put myself in this position
And I deserve the imposition
But you don’t even know I’m alive
And this pounding in my heart just won’t die
I’m burning up

I’m burning up, burning up for your love
I’m burning up, burning up for your love
I’m burning up, burning up for your love
For your love

You’re always closing your door
Well that only makes me want you more
And day and night I cry for your love
You’re not convinced that that is enough
To justify my wanting you
Now tell me what you want me to do
I’m not blind and I know
That you want to want me but you can’t let go
Come on, let go

I’m burning up, burning up for your love
I’m burning up, burning up for your love
I’m burning up, burning up for your love
For your love

Do you wanna see me down on my knees?
Or bending over backwards now would you be pleased?
Unlike the others I’d do anything
I’m not the same, I have no shame
I’m on fire!

I’m burning up, burning up for your love
I’m burning up, burning up for your love
I’m burning up, burning up for your love
For your love
I’m burning up, burning up for your love
I’m burning up, burning up for your love
I’m burning up, burning up for your love
I’m burning up, burning up for your love

You know you got me burning up, baby
You know you got me burning up, baby

Burning up for your love
Burning up for your love

Burning Up mp3 zshare rapidshare mediafire filetube 4shared usershare supload zippyshare by Glee collected from Wikipedia

Justin Bieber Ft. Drake - Baby Lyrics and Video (Remix)

Artist , ,

Advertisement

Baby Lyrics : Justin Bieber
"Baby" is a song performed by Canadian teenage singer, Justin Bieber team up with rapper, Drake live at 2010 Juno Awards on Sunday night. The awards is for Canadian similarly to Grammy Awards. The song originally features Ludacris on the rap verse.
You can enjoy Justin Bieber Ft. Drake - Baby video gathered from youtube. Baby lyrics performed by Justin Bieber can be found below the video.

Justin Bieber Ft. Drake - Baby Video (Remix)



Justin Bieber Ft. Drake - Baby Lyrics and Video (Remix)

[Justin Bieber]
Oh woooah, oh woooooah, oh wooooah, oh.
You know you love me, I know you care,
you shout whenever and I’ll be there
You are my love, you are my heart
and we will never ever ever be apart.
Are we an item? girl quit playing,
we’re just friends, what are you saying.
Said there’s another, look right in my eyes,
my first love broke my heart for the first time.
And I was like…

[Chorus]
Baby, baby, baby oooooh,
like baby, baby, baby noooooooo,
like baby, baby, baby, ooooh.
Thought you’d always be mine, mine
(repeat)

[Justin Bieber]
Oh, for you I would have done whatever,
and I just can’t believe we aint together
and I wanna play it cool the thought of losing you
I buy you anything, I buy you any ring,
and now please say baby fix me and you shake me til’ you wake me from this bad dream.
I’m going down down down down
and I just can’t believe my first love won’t be around.
And I’m like…

[Chorus]

[Drake]
Say, please put away the cameras,
we just in the club getting MC Hammered
God forbid I ever trade the Wisdom for the glamour
I know I’m just a boy that a women could make a man of
so make me one, I know that she could make me one
I just want a women that looks 30 when she’s 81
please don’t give it all away I hope that she could save me some
Justin why don’t you tell em where your baby from..

[Chorus]
Now I’m gone,
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
now I’m all gone.
Gone, gone, gone, gone, I’m gone.

Baby mp3 zshare rapidshare mediafire filetube 4shared usershare supload zippyshare by Justin Bieber  collected from Wikipedia

Ciara - Up and Down Lyrics and Video

Artist ,

Advertisement

Up and Down : Ciara
Hot new R&B song from Ciara!

Ciara - Up and Down Video



Ciara - Up and Down Lyrics and Video

These Ciara - Up and Down Lyrics will be updated without any notifications. Up And Down video recorded by Ciara is located above.

[Chorus]
Baby, Im warning you
You gone make me fall hard for you
And when I fall hard for you
I'mma give this love to you
I'mma make you go up and down
'Cause you make it go up and down
I'mma make it go up and down
'Cause you make it go up and down
(repeat)

If you know some parts or the full lyrics of this song, please put it on the comment below or submit the lyrics directly.

Up and Down mp3 zshare rapidshare mediafire filetube 4shared usershare supload zippyshare by Ciara collected from Wikipedia

2ne1 - Try To Copy Me Lyrics and Video

Artist ,

Advertisement

Try To Copy Me - 2ne1
Try To Copy Me or Nal Ddarahaebwayo is a song performed by korean girl group 2ne1. This music track will be the theme song for Samsung Corby Folder.

2ne1 - Try To Copy Me Video



2ne1 - Try To Copy Me Lyrics and Video

(Intro:)
[CL]
2NE1, 2010, YOU KNOW HOW WE DO IT
IF YOU AIN'T KNOW, NOW YOU KNOW
LET ME SHOW YOU SOMETHING REAL QUICK, FOLLOW ME!

(Chorus:)
[CL]
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo ireoke
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo ireoke
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo ireoke
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo ireoke

(Verse 1:)
[CL]
Hansoomddawin jaebal geuman swigo eoseo nareul ddarawa
Ijeh saenggakeun da beorigo geujeo neh mamdaero ja oomjikgyeobwa

[Bom]
Geochilgae dalryeoboja, FEELS GOOD TONIGHT
Deo bbalri gal taeni jeoldae nun gamjima

[Dara]
I GOT THAT THANG THANG, IF YOU KNOW WHAT I MEAN
IT GOES BANG BANG, YOU CAN'T HANDLE IT

(Hook:)
[Minzy]
HAHAHA jaemitnuengeol
SAY LALALA nan teukbyeolhan GIRL
CALL ME M-I-N-Z-Y M-I-N-Z-Y
YES ja bbajyeobwa LET'S GO!

(Chorus:)
[Dara]
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo ireoke
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo ireoke
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo ireoke
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo ireoke

(Verse 2:)
[CL]
Nunchidawen ijae geuman bogo eoseo neoreul boyeobwa
Naeja wonhadeongeojanha STEP BY STEP jeoldaero meomchujima

[Bom]
Da gatchi nalraboja UP IN THE SKY
Deo nopee gal taeni jungshineul butjaba

[Dara]
I GOT THAT THANG THANG IF YOU KNOW WHAT I MEAN
IT GOES BANG-A BANG-A BANG, BANG-A BANG-A BANG

(Hook:)
[Minzy]
HAHAHA jaemitnuengeol
SAY LALALA nan teukbyeolhan GIRL
CALL ME M-I-N-Z-Y M-I-N-Z-Y
YES ja bbajyeobwa LET'S GO!

(Chorus:)
[CL]
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo ireoke
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo ireoke
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo ireoke
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo ireoke

(Bridge:)
[Bom]
EH EH EH EH
EH EH EH EH EH EH EH EH EH EH EH EH

[CL]
YOU'VE GOT ME FEELING LIKE

[Bom]
EH EH EH EH EH EH EH EH EH EH EH EH

[CL]
COME AGAIN

[Bom]
EH EH EH EH EH EH EH EH EH EH EH EH

[CL]
YOU'VE GOT ME FEELING LIKE

[Bom]
EH EH EH EH EH EH EH EH EH EH EH EH

[CL]
COME AGAIN

(Chorus:)
[Dara]
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo ireoke
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo ireoke
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo ireoke
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo
Nal ddara haebwayo ireoke

Try To Copy Me mp3 zshare rapidshare mediafire filetube 4shared usershare supload zippyshare by 2ne1 collected from Wikipedia

2 Pistols Ft. Jason Derulo - Redonkulous Lyrics and Video

Artist , ,

Advertisement

Redonkulous - 2 Pistols Ft. Jason Derulo
Redonkulous is a song performed by American rapper 2 Pistols feat. Jason Derulo. Redonkulous is a music track that is included in 2 Pistols' upcoming album entitled "Arrogant". Check out the auto tuned voice of Jason Derulo on the chorus.

2 Pistols Ft. Jason Derulo - Redonkulous Video



2 Pistols Ft. Jason Derulo - Redonkulous Lyrics and Video

[Chorus]
Redonkulous
It's so redonkulous

Her back is so redonkulous
Her momma could've own it is
Her back is so redonkulous
How did she get this

Her back is so (3x)
Redonkulous

So addicted
Bottoms got an apple in it
Wanna feel it
Bottoms got an apple in it

So addicted
Bottoms got an apple in it
Wanna feel it
Bottoms got an apple in it

Redonkulous mp3 zshare rapidshare mediafire filetube 4shared usershare supload zippyshare by 2 Pistols collected from Wikipedia

A.O.N. Ft. Iyaz - My Girl Lyrics and Video

Artist , ,

Advertisement

My Girl - A.O.N. Ft. Iyaz
Stay tuned as A.O.N. Ft. Iyaz - My Girl Lyrics will be updated without any notification. My Girl chorus lyrics by A.O.N. Ft. Iyaz is posted at the moment. Please correct the chorus if it is wrong by commenting below.

A.O.N. Ft. Iyaz - My Girl Video



A.O.N. Ft. Iyaz - My Girl Lyrics and Video

[Chorus - Iyaz]
I'm in love by you that reason girl
Forever in my heart I'm never leaving girl
It's such a beauty fulfilling girl
To have you in my life 'cause girl I need your love

My girl (3x)
Yeah, And I'm so proud to call you my girl
My girl (3x)
Yeah, And I'm so proud to call you my girl

My Girl mp3 zshare rapidshare mediafire filetube 4shared usershare supload zippyshare by  A.O.N. collected from Wikipedia

Glee - Borderline & Open Your Heart Lyrics and Video

Artist ,

Advertisement

Borderline & Open Your Heart Lyrics : Glee
"Borderline & Open Your Heart" is a song recorded by Glee Cast for the fifteenth episode of the American television series Glee, "The Power of Madonna" premiered on the Fox network on April 20, 2010. The song originally recorded by Madonna.
You can enjoy Glee - It Must Be video gathered from youtube. Borderline & Open Your Heart lyrics performed by Glee can be found below the video.

Glee - Borderline & Open Your Heart Video



Glee - Borderline & Open Your Heart Lyrics and Video

Something in the way you love me won't let me be
I don't want to be your prisoner so baby won't you set me free
Stop playin' with my heart
Finish what you start
When you make my love come down
If you want me let me know
Baby, let it show
Honey, don't you fool around

Don't try to resist me
Open your heart to me, baby
I hold the lock and you hold the key
Open your heart to me, darlin'
I'll give you love if you, you turn the key

Something in your eyes is makin' such a fool of me
Your making me, you're making such a fool of me
I see you on the street and you walk on by
You're on the street, I see you when you walk on by

When you hold me in your arms you love me till I just can't see.
Ohhh
So you choose to look the other way

Well I've got something to say...

Open your heart to me, baby
I hold the lock and you hold the key
Open your heart to me, darlin'
I'll give you love if you, you turn the key

Open your heart, I'll make you love me
I hold the lock and you hold the key
Open your heart to me, darlin'
I'll give you love if you, you turn the key
Ohh-Ohhh
Open you're heart with the key!

Borderline & Open Your Heart mp3 zshare rapidshare mediafire filetube 4shared usershare supload zippyshare by Glee collected from Wikipedia

Quincy Jones Ft. Akon - Strawberry Letter 23 Lyrics and Video

Artist , ,

Advertisement

Strawberry Letter 23 Lyrics : Quincy Jones
"Strawberry Letter 23" is a song performed by legendary American music conductor and record producer, Quincy Jones featuring Akon cover The Brothers Johnson classic. The song written by Shuggie Otis released in year 1977 and then cover by Tevin Campbell for his debut album T.E.V.I.N.
You can enjoy Quincy Jones Ft. Akon - Strawberry Letter 23 video gathered from youtube. Strawberry Letter 23 lyrics performed by Quincy Jones can be found below the video.

Quincy Jones Ft. Akon - Strawberry Letter 23 Video



Quincy Jones Ft. Akon - Strawberry Letter 23 Lyrics and Video

Rain or shine sleet or snow
You're the reason why I ain't gon' go
Cause I'm playing mine high and low
Ain't afraid of that whole world know

Hello, my love I heard a kiss from you
Red magic satin playing near too (near too)
All through the morning rain I gaze
The sun doesn't shine (doesn't shine)
Rainbows and waterfalls run through my mind
(run through my mind)

In the garden I see west purple showers, bells and tea
Orange birds and river cousins dressed in green
(cousins dressed in green)
Pretty music I hear so happy and loud (happy and loud)
Blue flower echo from a cherry cloud, baby

A present from you strawberry letter 22 (twenty two)
A present from you, yeah strawberry letter 22 (twenty two)

Rain or shine sleet or snow
You're the reason why I ain't gon' go
Cause I'm playing mine high and low
Ain't afraid of that whole world know

Feel sunshine sparkle pink and blue (hey yeah)
Playgrounds will laugh if you try to ask
(you try to ask)
Is it cool? is it cool?
If you arrive and don't see me (yeah)
I'm going to be with my baby (my baby)
I am free, I am free

Flying in her arms (her arm) over the sea (over the sea)
Stained window, yellow candy screen (candy screen)
See speakers of kite velvet roses diggin' freedom flight
(oh freedom flight)
diggin' freedom flight (freedom flight)

A present from you strawberry letter 22 (twenty two)
A present from you, yeah strawberry letter 22 (twenty two)

Rain or shine sleet or snow
You're the reason why I ain't gon' go
Cause I'm playin mine high and low
Ain't afraid of that whole world know
(repeat)

A present from you strawberry letter 22 (twenty two)
A present from you, yeah strawberry letter 22 (twenty two)

Rain or shine sleet or snow
You're the reason why I ain't gon' go
Cause I'm playin mine high and low
Ain't afraid of that whole world know
(repeat)

Strawberry Letter 23 mp3 zshare rapidshare mediafire filetube 4shared usershare supload zippyshare by Quincy Jones  collected from Wikipedia

eXTReMe Tracker